آ

  • آتشکار، ریحانه طراحی بازی رایانه‌ای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
  • آزاده‌فر، محمدرضا سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
  • آزاده‌فر، محمدرضا راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
  • آقاکشی زاده، فاطمه مقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]

ا

  • احمدی علون‌آبادی، عاطفه طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب‌بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
  • ادریسی، مهدی استفاده برخط از نرم‌افزارهای بیومکانیکی و شبیه‌سازی در ارزیابی عملکرد ربات‌های توان‌بخشی: رویکرد شبیه‌سازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
  • اسرافیلی، هاجر رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
  • اشمیتز، مارک کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
  • الموتی، گلاره تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • امیدی، پریناز بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • امیری، گلناز ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]

ب

  • بابایی، زهرا اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
  • بادامی، رخساره روان‌سنجی نسخه‌ کوتاه تغییر یافته پرسش‌نامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
  • باشفاعت، هادی تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
  • بشارت نیا، محمدصادق بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • بشرپور، سجاد رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
  • بهروزپور باغمیشه، مرجان تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
  • بیات، نوشین تأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخص‌های کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]

پ

  • پودینه، فاطمه بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • پورالوار، کاظم بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
  • پورجعفر، مهدی تأثیر بازی توان‌بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
  • پورجعفر، مهدی طراحی یک بازی (درون من) به‌ منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]

ت

  • ترابی، امیرحسن ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
  • ترابی، امیرحسن طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
  • ترابی، رضا بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس‌های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 152-162]

ج

  • جعفرنژادگرو، امیرعلی تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • جعفری رنگچی، صدیقه تأثیر فیلیال‌تراپی مجازی مادران بر مهارت‌های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
  • جلایی، شهره آزمون‌های ارزیابی نوای گفتار: بررسی مروری روایی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 58-64]
  • جوزی، مینا مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]

ح

  • حاج‌لطفعلیان، مصطفی بیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیک‌های مختلف اسکوات با رویکرد توان‌بخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
  • حشمت، مصطفی بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
  • حقی، مریم تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]

خ

  • خانی، پویا بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
  • خدامی، سیده مریم آزمون‌های ارزیابی نوای گفتار: بررسی مروری روایی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 58-64]
  • خردمند، علی آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
  • خزایی، سعید بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس‌های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 152-162]
  • خسروکیانی، زهره تأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردن‌درد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
  • خمر، مریم استفاده برخط از نرم‌افزارهای بیومکانیکی و شبیه‌سازی در ارزیابی عملکرد ربات‌های توان‌بخشی: رویکرد شبیه‌سازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]

د

  • داردانی، نسرین آزمون‌های ارزیابی نوای گفتار: بررسی مروری روایی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 58-64]
  • درهمی، شهریار طراحی یک بازی (درون من) به‌ منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
  • دری‌گیو، مرتضی بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 50-57]
  • دلداده، شقایق ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • دلیری، محمدرضا بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]

ذ

  • ذکری، مریم طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]

ر

  • رازی، نسیم ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • راستی، جواد ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
  • راستی، جواد تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • راستی، جواد طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
  • راستی، جواد طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
  • راستی، جواد طراحی بازی رایانه‌ای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
  • رضائیان، زهرا سادات طراحی و ارایه بازی‌های چهارگانه توان‌بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
  • رضایی، علی محمد مقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی آنلاین ویدئویی GTA و نوجوانان عادی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 286-293]
  • رضایی، فاطمه تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
  • روانبد، رویا بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • روانبد، رویا کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
  • روحی، صمد سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]

ز

  • زکی، زهره کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
  • زمانی، بی‌بی عشرت آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]

س

  • سخاوت، یونس ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • سخاوت، یونس تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
  • سخاوت، یونس بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
  • سخاوت، یونس سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
  • سخاوت، یونس مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
  • سخاوت، یونس بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
  • سخنگویی، یحیی تأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردن‌درد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
  • سرحان، غازی بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • سعیدمنش، محسن اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
  • سقایی، عباس بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس‌های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 152-162]
  • سلطانی، تابان بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
  • سلیمانی، رضا طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]

ش

  • شجاع‌الدین، سید صدرالدین تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • شفیعی سروستانی، مریم بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • شکرچی زاده، هاجر مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • شمسه‌کهن، پرستو بیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیک‌های مختلف اسکوات با رویکرد توان‌بخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
  • شهابی، نسرین بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
  • شهابی، نسرین بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]

ص

  • صادقی، ابراهیم طراحی بازی رایانه‌ای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
  • صحرایی، هدایت بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • صرامی فروشانی، نسیبه ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
  • صرامی فروشانی، نسیبه طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
  • صمیمی دهکردی، لیلا استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]

ض

  • ضیائی، بهاره تأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
  • ضیائی، بهاره طراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دی‌پلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]

ط

  • طباطبا، نگار السادات آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]

ع

  • عابدی، احمد تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • عباسی، سمیه مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • عباسی، شهرام تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
  • عباسی، علی تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
  • عباسی، کامبیز کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
  • عباسی نیا، صبا بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
  • عزیزی مال امیری، رضا تأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
  • علیپور ساری نصیرلو، میلاد تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • علیزاده، رضا تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • علیزاده اشرفی، بهنام تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
  • علیزاده اشرفی، بهنام راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
  • علی فرشباف اکبری، نازنین سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
  • علی‌یاری، حامد بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]

غ

  • غیاثی، امیرمحمد طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]

ف

  • فاخریان، آیلار تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
  • فتحی، کیاوش طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
  • فرامرزی، سالار اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون ‌شده: پژوهش تک ‌آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
  • فرقانی، سعید استفاده برخط از نرم‌افزارهای بیومکانیکی و شبیه‌سازی در ارزیابی عملکرد ربات‌های توان‌بخشی: رویکرد شبیه‌سازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
  • فرهادی، هادی تأثیر فیلیال‌تراپی مجازی مادران بر مهارت‌های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
  • فکار قراملکی، فاطمه آزمون‌های ارزیابی نوای گفتار: بررسی مروری روایی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 58-64]

ق

  • قاسمی، احسان بازی Wii Nintendo در توان‌بخشی تعادل بیماران مبتلا به سکته مغزی: مروری روایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 177-183]
  • قاسمی، احسان طراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
  • قبادی، ندا تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
  • قدوسی، آرش مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • قدیری، فرهاد تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
  • قربانلو، فرشاد تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • قربانی، الهه بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]

ک

  • کاظمی، معصومه بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • کاظمینی، فرزانه اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون ‌شده: پژوهش تک ‌آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
  • کلاه‌دوز رحیمی، شکوفه استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
  • کهریزی، صدیقه تأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخص‌های کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]

گ

  • گروسی، حامد طراحی و ارایه بازی‌های چهارگانه توان‌بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
  • گلابی، سحر بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • گلی بیدگلی، سلمان بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]

ل

  • لطافت‌کار، امیر تأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردن‌درد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
  • لطافت‌کار، امیر تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • لطافتکار، امیر مقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
  • لطافتکار، امیر تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • لقایی، افروز طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]

م

  • محسنی اژیه، علیرضا اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون ‌شده: پژوهش تک ‌آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
  • محمدجان نتاج، زینب تأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخص‌های کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]
  • محمدنژاد، محمدرضا بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 50-57]
  • محمدیان، محمدامین تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
  • محمودی اصل، کوثر مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
  • مختاری دیزجی، منیژه بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • مدواری برفه، رضا مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • مرادی شهربابک، زهرا طراحی و ارایه بازی‌های چهارگانه توان‌بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
  • مستمند، جاوید بازی Wii Nintendo در توان‌بخشی تعادل بیماران مبتلا به سکته مغزی: مروری روایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 177-183]
  • مسعودی، مینا تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • معظم سده، مرجان بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
  • ملکی‌فر، نگار ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
  • مهاجری، مژده آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
  • مهنام، امین تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • موحدی، احمدرضا تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
  • موحدی، یزدان تأثیر بازی توان‌بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
  • موحدی، یزدان طراحی یک بازی (درون من) به‌ منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
  • موحدی، یزدان بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
  • موسوی، مژده السادات طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب‌بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
  • موسوی دهویی، سیده هستی استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
  • موسیوند، عباس تأثیر بازی توان‌بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
  • موسیوند، عباس طراحی یک بازی (درون من) به‌ منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
  • میرانی سرگزی، نرگس بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • مینایی بیدگلی، بهروز بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]

ن

  • نساج، غلامحسین تأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
  • نساج، غلامحسین طراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دی‌پلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
  • نصر اصفهانی، زهرا طراحی و ارایه بازی‌های چهارگانه توان‌بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
  • نصراصفهانی، شیوا تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
  • نظری، محمدعلی تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • نیازمند، حامده ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • نیازمند، حنانه ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • نیمروزی، محمدامین مقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی آنلاین ویدئویی GTA و نوجوانان عادی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 286-293]

ه

  • هنرور، محمدهادی بیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیک‌های مختلف اسکوات با رویکرد توان‌بخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]

ی

  • یاعلی، رسول تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
  • یدائی، افسانه راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
  • یغمایی، فرزین بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 50-57]
  • یوسفی، نرگس بازی Wii Nintendo در توان‌بخشی تعادل بیماران مبتلا به سکته مغزی: مروری روایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 177-183]
  • یوسفی، نرگس طراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]